Snart frisk?

Ja det hoppas jag verkligen att jag snart blir. Älsklingen verkar iallafall näst intill helt bra och lilla älsklingen har fått lite hosta men förhoppningsvis stannar det vid lite hosta. Själv har jag dragit på mig min berömda hosta som jag alltid får när jag varit sjuk, det är väl tack vara att jag röker så det går inte skylla på nåt annat.

Imorgon ska jag jobba första passet på 5 dagar känns helt sjukt att jag varit hemma så länge, vilket inte känns bra alls jobba jobba jobba har blivit mitt nya motto :P

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: petra

Bli frisk snart, vill ju träffa dig!! och din dotter för den delen :D

2012-03-12 @ 11:49:48
URL: http://petrakarlzzon.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag är på god väg hehe inte alls som tidigare i veckan :D Så nu är det bara jobben som stör :P vill träffa er med :D

2012-03-14 @ 06:12:37
URL: http://sandrasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0