Uppdatera mera :P

Jaha det har ju hänt en hel del sen jag bloggade sist. Emilia har fyllt 1 år =) och det va så kul och kändes så bra när släkten kom hit och firade våran lilla tjej :)

Nu är jag ledig till söndag kväll då jag ska göra en enkel natt, skönt med lite ledigt också hehe. Det går bra på den fronten nu och det känns jätte skönt sen jag började jobba efter min mammaledighet 1 sep så har jag inte varit många timmar från heltid ibland ett par timmar över heltid (har ju två jobb så det är ingen som bryr sig) .

Nu är dagis papprena påskrivna det som saknas är ett frimärke så får vi hoppas hon kommer in till den tiden vi sökt, tror och hoppas på att hon kommer tycka det är kul, här hemma är det inte lika roligt varje dag :S Så kommer bli kanon när jag sover (efter natt jobb) och krille jobbar/sover att hon får vara på dagis och leka med barnen.
nej det känns riktigt bra just nu och jag känner att jag som mamma också kan gäller bara att pussla ihop allt och i slutänden är det så värt allt pusslande och lite små dålig sömn, allt för min familj <3

Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hon är ju bara för go lilla Emilia! Man vill ju bara ta en tugga

Av henne <3

2012-02-18 @ 22:55:59
URL: http://petrakarlzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0