Tidigt!

Emilia har vaknat ganska tidigt hela helgen säkert bara för att jag är hemma hehe. I lördags vakna hon vid typ 6 och i idag vid kvart i sju skit unge ingen sovmorgon här inte :P
Men det harvarit en nice helg har bara varit hemma och umgåtts med familjen.
Inatt ska jag jobba så idag blir det o greja lite och sen SKA jag sova innnan jobbet, har ju en förmåga att prioritera bort det men va fan sova måste man ju innan man ska jobba natt annars är man ju halv dö..

Puss hej!


Emilias nya bästis :D


Måste ju ha en bild på lillkillen också :D


Läs med mig :D

Kommentarer
Postat av: Petra

hahaha Emilias min är bäst!!! :D söta unge <3

2012-02-20 @ 12:42:20
URL: http://petrakarlzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0