Go´kväll :D

Idag har jag och emilia varit på öppet hus nere i vårt församlingshem.. Det va riktigt trevligt, Emilia hitta en kompis en liten kille eller ja han är 2 mån o 3 dagar äldre än Emilia. Dom verka gilla varandra satt först o titta på varandra o sen börja dom "snacka" lite och sen hängde dom efter varandra på golvet hoppa o flaxa med armarna för o tyå stila såg det ut som hehe.. Så fanns det en flicka där dom bara va drygt en o en halv månad äldre o dom bodde inte så långt från oss :D Ganska nära faktiskt typ två min gångavstånd. Kul om hon lär känna några barn blir kanske lite lättare sen när hon ska börja på dagis :D

Här kommer en bild på bara Emilia då jag inte ville börja knäppa massa kort på andras barn sådär första gången jag är där haha vem vet då kanske dom tror man är psykopat haha :P



Vi ska försöka gå dit när dom har öppet i veckorna mån, ons och fre mellan 9-12, då har man ju hela dagen efter mycket bra tider tycker jag :D

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0