Go´Kväll

Halloj!
Idag har jag varit inne på sjukan o tagit blodprover ska ju till farbror doktorn den 17/5 år en årskontroll för min "sjukdom" skönt o ha det överstökat. Tack tant Petra för att du följde med mig. Efter sjukhuset åkte vi till maxi en sväng skulle handla lite ost o bröd o så åkte det ju självklart ner lite godis eller som jag kallar det vardags lyx hehe :P

Petra följde med ut till mig och lite senare kom Rosie också vi fika o snacak och jag fixade lite mat under tiden. Mina hjärtan kollade till Emilia lite så jag fick göra lasagne det va skit gott och säkert ett halv år sen jag gjorde. Så tack brudar för passningen :D

Min lilla snutta fick ju vaccin sprutan och självklart fick hon feber hela 39.5 stackas barn. men vid 4 på natten hade den sjunkt till 37,3 så det va skönt att den gick ner.. Det gick iallafall fort för febern att stiga från 37,8 vid 21.30 till 39,5 vid 22 tror ja kl va eller om det va 22.30 till 23 kommer inte riktigt ihåg.
Tur bara att hon slapp den framåt små timmarna :D

Nej nu ska jag se på tv
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till två

Haha, men du är ju knasig så det förvånar mig inte :D



Stackars lillskruttan! Att barn kan vara så himla olika..

Synd att jag inte kunde komma och hälsa på idag. Får ta det en annan dag istället! :) Puss&Kram!

2011-05-03 @ 22:36:37
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0