Nationaldagen!

Inte för att  jag har firat idag. Men kan ju döpa inlägget till det iallafall :P

Idag har jag grejat en massa trimrat hela våran backe upp och hela kullen som vi har när man åker upp mot oss, plus lite vid huset sen fick jag nog när jag kom på att jag va tvungen o kratta upp skiten i backen hehe.
Så har jag plockat lite inne eller ja gubben min plocka o greja mest, jag la undan dom barn kläderna som Emilia vuxit ur men som jag inte vill kasta ifall vi skulle få nåt mer barn. Hon växte ju så snabbt ett tag så vissa kläder är ju knappt använda känns lite fel o slänga eller ge bort. Har lite svårt att ta i tu med sånt där hehe, det är då man ser hur mycket hon växer och hus stor hon blivit plus hur otroligt fort det går..

På eftermiddagen fick vi besök utav Emilias farmor och farfar. Vi fikade o Emilia åt lite gröt plus lite lite fruktpure. Som hon verka gilla väldans mycket (äpple banan).

Tog lite kort som jag tänkte dela med mig av. några från idag o några från ett par dagar/veckor sen.
Från idag :D


Från idag :D


Såhär hitta jag henne för en liten stund sen när hon lagt sig skitunge :D


Min bror är ju lite små skraj för småbarn så man får passa på när han håller i Emilia hehe


Våran dotter är en riktig liten solstråle och såna här skratt o smile får man flera stycken varje dag :D
Älskling!


Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Petra

SÅ FIIIN!!!! <3

2011-06-08 @ 23:05:59
URL: http://petrakarlzzon.blogg.se/
Postat av: Johanna Jojo

Nämen kära nån så söt hon är! Kan vara den sötaste ungen jag sett :-D Här är det fullt upp men jag vill gärna ses så snart det finns tid, så du vet det ;-)

2011-06-13 @ 21:14:01
Postat av: sandra

Jojo tack tack :D Samma här full rulle hela tiden. Ja vi måste träffas nån dag, det får vi ta o boka in hehe. Ha det så bra:D

2011-06-20 @ 10:42:23
URL: http://sandrasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0