4/6-2011

Go´kväll!
Idag har vi gjort massor känns det som, först va vi hon min mamma oh hjälpte henne med datorn. Vi åkte dit till 11 fika o greja lite. Efter det åkte vi hem till oss igen o där vänta alla på gubben min då dom skulle iväg på en två dagars kanot resa. Vinka av dom och ringde till petra då vi ringt om varandra hela dagen. Vi bestämde oss för att åka ut till m-berg. Vi mötes hos Beri som också ville hänga på, så va vi på m-berg ett tag shoppa en vagn leksak till Emilia och två pyjamasar.

Efter det drog vi fyra ivät till naturens hus men där skulle där skulle det vara bröllps fiande så det blev inge fika för oss. Vi prata om att åka upp på stan o fika men då kände jag att det nog va bättre för mig o Emila att dra oss hemåt. Varit borta hela dagen varmt som fan o hon verkar inte bli lika hungrig när det är så här varm så det måste verkligen vara lugn o ro när hon ska äta.

Väl hemma bytte vi bjöja o hon fick en flaska välling sen la jag henne. Tog in hundarna och gav dom mat, ut igen så dom kunde kiss o nu sitter ja här :P
Nu vakar nog snart mitt lilla hjärta o då ska vi upp o sova efter en flaska välling till såklart :D

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0