Idag har jag...

varit på äventyr med mina älsklingar :D Först åkte vi till rusta en sväng och kolla runt lite inte så mycket o ha (lite synd) blev rengöringsmedel, hår spray och en tandborste till Emilia. Ja just Krille fick en deo hehe..
Sen åkte vi till mc donalds och käka lite Emilia fick smaka vanilj milkshake och lite bröd från min burgare.
Efter det :P åkte vi till willys och handlade lite.. Jag köpte hårfärg fan så jag såg ut i huvudet blä, man ser fan så mycket slitnare ut när man är ovårdad i håret :/ Men nu är det färgat och klart så slipper en klinade tomteluva på julafton jag kan med gott samvete visa mig :P

Imorgon är det åter till arbetet då i Frövi.. jobbar dag nu torsdag och fredag sen ledig julafton jippii..

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0