Då var det dags igen :P

Jaha då har det väl gått sa ett halvår sen jag skrev sist så det är väl dags för lite uppdatering, brukar ju bli så här tyvärr.
Ja va ska jag skriva? Emilia går det hur bra som hällst med hon växer så det knakar, nu är det inte lång tid kvar till hon fyller 1år helt galet :D
Idag har vi varit hos mamma på dagen och fikat och hämtat julpynt :D Så när vi kom hem så kläde vi granen, föörsta året vi har gran jag och Krille :D Måste ju för Emilias skull plus att vi ska fira jul hos oss i år hehe.
Ja hur ska man hinna med allt tills dess då?
Är jag inte hemma och sover så är jag på nåt av mina två jobb ;)
Skönt o ha jobb inte så men jag jobbar så mycket just nu, denna månad blir det en hel del timmar över hel tid, nice när plånkan fylls moahaha.
Jag får ta lite "ledigt" nästa månad :P det är  jag fan värd, sen jag började jobba igen så har jag jobbat som fan, jobbar dag, kväll och natt och lyckas alltid få in dag och natt på samma dygn hur lyckas man hehe..

Nej skit i det inge intressant, men det va kul o skriva igen så då flyter det bara på :D
Imorgon blir det mer pynt och greja en massa och sen ja jobba (natt) sen är jag faktiskt lediig tis och ons yeeaahh

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0