Oj det växer mossa i bloggen :P

Vad länge sen det var jag skrev nåt här.. Det har hänt en del sen sist.
Vårt lilla mirakel Emila kom till världen den 28/1-2011 och växer så det knakar :D
Imorron blir hon hela tre månader stora tjejen :D
Jag måste nog bli lite bättre på det här igen fick världens lust igår hehe när jag låg i sängen
med telen men den koppla ju ner internet hela tiden så då blev det inget inlägg..
Nu är dock telen uppdaterad så jag tänkte att ett inlägg på kvällen kan man väl slänga in :P

Nu ska vi se om jag kommer ihåg hur ja lägger in bilder, tänkte bjuda på den första på Emilia

Här sitter hon o talar med sin groda :P Bilden är lite suddig med det är nog den nyaste på henne..

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till två

Kul att du börjat skriva igen :D

Söt-grodan!



Jag använder bland annat Photoshop till sånt :D

Puss!

2011-04-28 @ 14:50:41
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0