Godagens

Oj vilken kväll det blev igår. Från att bara ligga hemma o slöa på soffan till att bli övertalad av gubben o följa med tjejerna ut :D Var kanon skoj först var vi hos Rosie och förfesta lite och sedan bar det iväg till frimis och kolla på live uppträdande. Var så kul o komma ut o göra nåt annat (tack älskling). Nu blir det nämligen ingen utgång för mig dom närmsta månaderna, dels för att jag har lilla hjärtat nu och man inte partar på samma sätt som förr. och dels för att gubben min ska jobba så himla mycket under sommaren så det kommer inte finnas tid till det..

Snart fyller man 25år tiden går så jävla fort hehe bara rullatorn (hur det nu stavas) som fattas.
Plus att jag och älsklingen firar 10år i år ujujuj.
Nej nu ska jag ta mig en macka :P

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0