Tjabba!

Idag är det bara för tråkigt väder :( Det gör ju så man vill spy, blä blä...
Imorron ska jag jobba börjar 7.30 ska bli skojsigt. Sen jobbar jag ju lör sön kväll.
Så skönt med lite variation och inte bara det ena eller det andra. Synd bara att Husse är
långledig och det är han sista lediga helg då han jobbar nästa,  men men så kan det vara ibland.

Igår var vi hemma hos mor o fixa upp lite på väggarna det gick kanon bra. Fint blev det också.
Idag blir det ganska lugnt då jag ska upp tidigt i morgon som sagt. Men en långis med hundarna
i regnet blir det iallafall och ev in till apoteket en sväng, ska väl hänka på gubben då han måste
hämta ut mer astma med.

Nej nu ska jag göra lite pannkakor till oss och hundarna . Och sen blir det promenad..

Puss hej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0