Jag vet dålig uppdatering

som vanligt!! Men jag har faktist en anledning som jag inte kan berätta helt här..

Jag har ju slutat på mitt gamla jobb (!). Men som tur så lyckades jag åter igen inte vara
arbetslös speciellt länge så HA HA....
En befrielse utan dess like och ja nu kan jag säga det :D Och nu kan jag skriva om mig och mitt liv jippiiiiii..

Det nya jobbet verkar kanon, arbetskamraterna är helt underbara, väldigt snälla och hjälpsamma.
Ska jobba under sommaren och nu så länge går jag som tim, vilket också är ganska skönt då jag
ALDRIG haft semester (tog aldrig nån förra året pucko som jag är) så nu unnar jag mig en månad ev mer så
jävla skönt och ligga på soffan o bara dega :P (om det vore så väl) ;)

Imorgon så blir det en riktig storstädning phu, men jag ska fira min födelsedag på söndag så har egentligen inget annat val, ser för jävligt ut här hemma.. Mycket att ta igen nu känner jag.

Nej nu ska jag umgås med gubben som blev långledig idag jippii nu är han hemma här med mig i 9 eller om det är 10 dagar, så nice..

Puss hej ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

haha, jo söt var hon självklart :)

Synd bara att det inte var en smörgås hon tuggade på. Då hade jag sluppit oroa mig för att hon är hungrig :P

2010-05-07 @ 21:56:10
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: J

Cyberkram och grattis ;) Vi ses till veckan!

2010-05-08 @ 09:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0