Idag var det min dag :P

Yupp det är sant, gammal, förbrukad och trött så känns det att fylla 24 år :S
Idag har jag bara varit hemma och myst med gubben, var in till maxi en snabbis o
handla lite till maten vi skulle äta. Och självklart nå gott o dricka :P
Imorgon ska vi hem till mor min, ska hjälpa henne borra lite, eller ja jag ska inte
göra nåt det ska älsklingen. Det blir på dagen så får vi se sen vad kvällen bjuder på
det är ju lill lördag hahaha. Skriver det med glimten i ögat, har ju för tusan "sommarlov"...

Nej nu ska jag packa ner mig i sängen för som sagt idag känner jag mig gammal och förbrukad
bäst före datumet gick ut för ett par år sen :P

Puss hej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0