Hej hej!

Oj vilken helg.. det var ingen lugn och stilla sådan iallafall haha..
I fredags var det väl ganska lugnt, älsklingen gick av jobbet och blev långledig det är ju toppen :D

I lördags skulle jag ha varit hemma o städat haha visst jag kollade på dammsugaren, men mer än så
blev det inte :P . Istället var jag ner till grannen och kollade, då älsklingen och hans farbror byggde om
nån trapp och drack öl.. Så skulle dom åka in mot stan och då blev det så att jag följde med..
Var skoj vi var hos en arbetskompis till dom och drack lite och snacka..

Igår (söndag) vaknade jag av kl som tjöt vid 9 tiden då var det bara och kasta sig upp.
Fram med dammsugen och torka golvena, så bytte jag gardiner och bakade en kladdkaka.
Vid 14-15 tiden kom det gäster då jag fyller år imorron (tis). Det var super trevligt och
vi fikade och pratade :D Fick så bra presenter så tack alla!!!

Nu håller jag på o laddar on för en ny vecka,, ska jobba idag kl 15 och sen ikväll blir det bara
lugnt lugnt lugnt hehe.. Hade fått sms i morse och nu ska jag jobba fre, lör, sön denna vecka och
på tisdag nästa vecka.. Ska bli kul och skönt. Det nya jobbet är faktist väldans kul :D

Puss hej ;)

Kommentarer
Postat av: Nina ¤mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Skönt att du trivs på jobbet! :) Det måste man göra, annars har man inte ens lust att jobba.

2010-05-10 @ 16:08:38
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Petra

GRATTIS på födelsedagen!! :)

2010-05-11 @ 07:17:43
URL: http://petrakarlzzon.blogg.se/
Postat av: J

Grattis grattis!!! The big 24 va! Haha

2010-05-11 @ 11:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0