Go´dagens

Fy vad vädret pendlar från att vara jätte fint (så man bränner sig i solen) till att vara mullet, tråkigt och typ åsk kvavt. Det är bra konstigt. Men men så är det.

Igår kväll/natt hade jag trevligt besök av Rosie och Petra, vi käka fruktsallad med vispgrädde och drack tee o kaffe. Hehe det var skit mysigt. Gubben min jobbar ju natt denna vecka och jag jobbar ju kväll idag så då får man passa på :P
Jo som sagt idag ska jag jobba kvällen, känns bra fast jag är lite små seg idag, la mig inte fören tre i natt blev uppe en stund efter det att brudarna åkt. Så får skylla mig själv. Men den är sega känslan är nåt jag typ hatar blä för den..

Nej fasen nu måste jag ta o göra mig iordning ska kolla lite va jag ska ha på mig på jobbet idag, fick tvätta och greja på förmiddagen så jag skulle ha någe rent :P

Puss hej ;)

Kommentarer
Postat av: Petra

haha gnäll??!!! duu när man är gammal så är man uppe med tuppen fan så då blire ju ingen sovmorgon... sådäsååå

2010-05-20 @ 16:44:59
URL: http://petrakarlzzon.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha ja det kan jag väl göra :) Fast tonfiskrullarna får du nog ta av Petra för jag kommer inte ihåg vilket recept jag gav henne. Ändrar ju mina egna hela tiden ;) Men den med ris kan jag skriva upp. Gör det när jag får lite tid över :)

2010-05-21 @ 21:09:44
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Petra

hallååååå SKRIIIIIIIIVV!!!!!!!!!!!!!!!!



;)

2010-05-31 @ 00:27:59
URL: http://petrakarlzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0