Vilken resa :P

Ja shit.. vilken bil resa det blev idag. Först stressa jag in till stan för att jag skulle hämta upp Petra.. Så blev min kära hund över het på Petras Hera vilket inte va så kul.. Fick ha henne i baksättet tillsammans med Petra som fick sitta o hållla tillbaka Chiili.. Så var jag tvungen att käka va så sjukt hungrig då smöret va slut imorse.
När vi åker från max så knakar min bil fram och den börja bete sig skit konstigt..

Så åker vi ut på motorvägen kör dit vi ska, upptäcker att det va andra hundar där, då började tålamodet verkligen tryta shit va arg jag blev.. Bilen blev bara värre o värre..
Så vi åker bort till en mack nära P och ser absolut inget fel på bilen. Hon ringde sin gubbe som sa kör sakta hem till oss (det är nära) så ska jag kolla..
När vi kommer fram så ringer han ut till henne (vi berätta att den klonka på nå konstigt sätt) då säger han till P kolla bultarna på däcket.. Tro på fan det lät och bilen betede sig konstigt då hela framdäcket satt löst och bultarna kunde petas bort med naglarna..

Fy fan säger jag bara vilken tur vi hade. Ingen promenad blev det bara en skit förbannad jag och en gnutta nära döden.. Mitt tålamod är nåt jag måste träna på, trodde ja skulle bli galen på min hund som helt enkelt ville sätta på Hera, stackrs henne..

Nej wosa och pilla på öronsnibbarna det är nåt ja får börja med..

Puss hej ;)

Kommentarer
Postat av: Nina ¤mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Synd att ni inte kom iväg! Hade nog varit skönt för dem att springa runt och busa :)

2010-04-18 @ 20:40:30
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Petra

haha ja det var ju fan inte konstigt att det lät så hemskt när däcket bara satt fast med EN enda bult :( vilken tur vi har haft hahahah... sov gott puss

2010-04-19 @ 01:53:14
URL: http://petrakarlzzon.blogg.se/
Postat av: Sarah Nylund

Tycker om det du skrev! Spännande att se lite fina saker och inte bara det vanliga grejerna som man kan se om varje dag. ;)

2010-12-02 @ 13:53:14
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0