Hemma igen!

Ja då var man hemma igen, vilken jävla dag rent utsagt.
Jag var iväg innan jag åkte till min kära mor och drack kaffe, men vore nog inte så
bra om jag skrev i bloggen om varför dagen sög.. Tillbaka till det här med att man
måste tänka sig för. Vilket skit det är då, trodde det skulle bli lite ändring på det men men.

Nej fan om jag fortsätter skriva här just nu så kommer det hoppa en o en annnan groda ur
mun på mig så det är bäst o sluta.. Få se om jag har någe roligare o skriva om senare eller imorron.
Kanske kan lägga in lite bilder sen får se..

Puss hej ;)

Kommentarer
Postat av: Nina ¤mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Ja, men alla sa att det är en kille om man kollar på magen men magkänslan på många sa tjej :)



Kul att du börjat blogga igen! Då har man en till blogg att läsa då ;)

2010-04-16 @ 22:40:09
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Petra

du är verkligen stark som pallar ta dig igenom sånt här skit! ;)

Fyfan för skiten men snart äre över :D weeii

2010-04-17 @ 01:47:31
URL: http://petrakarlzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0