Go´morron

jo det är sant hehe det är inte alls länge sen jag klev ur sängen.
Så jävla skönt att sova länge ibland :D
Idag ska jag och Petra iväg med våra odjur på äventur ska bli skit skoj,
tur att det inte blåser lika mycket idag. Fy va det blåste igår det va ju inte änns skoj.
Nu väntar jag bara på att P ska vakna (?) Om hon nu inte redan är uppe.

Ska försöka komma ihåg att ha med mig kameran skulle vara kul o ha lite bilder när
dom leker o stojar :D
Nej nu är det dags att börja görasig iordning, suck hatar när jag inte duschar på kvällen
tar emot som bara den att börja dagen med en dusch ...

Puss hej ;)

Kommentarer
Postat av: Petra

hehe jo fan jag är vaken :) du kan väl ringa mig på hem telen när du e klar... min mobil är "borta" hahah har glömt den hon Sofie. Puss

2010-04-18 @ 11:47:42
URL: http://petrakarlzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0